קניית תכולת דירה

קניית תכולת דירה – במקרים אלו, לאחר תיאום נגיע לבית הלקוח לפגישת ייעוץ. הדבר הראשון שנבצע הוא הענקת ייעוץ חינם והסבר מקצועי בכל הנוגע לקניית תכולת דירה. אנחנו מבצעים הערכה יסודית ומנומקת של שווי הפריטים והעבודה הנדרשת ומגיעים עם הלקוח להסכמה. בראש ובראשונה, אנו משתדלים להעניק לכם את השירות הכי מקצועי והגון עבורכם. בקניית תכולת דירה כוונתנו לקנייה שעיקרה פריטים בעלי ערך.

בפריטים בעלי ערך, הכוונה היא לריהוט: מזנונים, פינות אוכל, שידות, כורסאות, ויטרינות; יודאיקה: כל פריט ישן בעל ערך אספני, דברי בצלאל, תשמישי קדושה, ענתיקות, חפצי נוי. תמונות וציורים: תמונות שחור לבן, אלבומים משפחתיים מן העבר הרחוק, תמונות של אח"מים, ציורים של אמנים ישראלים ומחו"ל וציורים עתיקים. חפצי זהב וכסף: כל כלי הכסף כגון פמוטים, סכ"ום, חנוכיות, מטבעות, טבעות, שרשראות, סמלים ודברי אמנות. קניית אגרטלים, קריסטלים, חנוכיות, שטיחים בעבודת יד, שטיחים עתיקים, שטיחים פרסיים. קניית פרטי וינטאז' כגון ביגוד וינטאז' וריהוט וינטאז'. דברי פורצלן: סטים של פורצלן, מערכות של צלחות, כוסות, ספלים, כדים, כלי הגשה, קעריות. קניית דברי נחושת מיוחדים, מנורות מיוחדות, מורנו, נברשות, תכשיטים ישנים, מטבעות, תקליטים, ניירת בעלת ערך, קופסאות פח ישנות, שילוט פח ישן. קניית כלי נגינה ומוזיקה ישנים כגון כינור, גיטרה, פטיפון, גרמופון, תופים, אקורדיון, מגברים, רמקולים. קניית משחקים וצעצועים ישנים ועתיקים, פסלים, פסלי ברונזה, פסלי נחושת, פסלי קרמיקה, פסלי שיש, פסלי פורצלן. קניית פריטי אספנות של צבאות בעולם כגון סמלים, דרגות, ביגוד, מכתבים, ניירת, כומתות, עיטורים, תעודות הוקרה. קניית כלי עבודה ישנים של מקצועות שונים כגון גננות, רפואת שיניים, מפעלי מתכת וברזל, ליטוש יהלומים, כלים סניטריים. קניית מראות מיוחדות, שמיכות בעבודת יד, מפות בעבודת יד, יינות ישנים.
כמובן, אם ימצאו דברים נוספים בבית שאינם מפורטים כאן והינם בעלי ערך הם יכללו ברכישת התכולה.

אני מתעסק בתחום זה למעלה מעשור ויודע את ערכו הכספי של כל פריט. השירות ניתן בצורה יעילה, אמינה ומקצועית. אני מתאם עם הלקוח את זמן ההגעה ומדייק בזמנים שנקבעו עימי.

אני דואג לכך ששני הצדדים יצאו נשכרים ומרוצים ומעל הכל חשוב לי לשמור על יחסים טובים עם לקוחותיי ושתמיד יהיו מרוצים. ההליך מתבצע בדרכי נועם והבנה בה שנינו מגיעים לעמק השווה. לאחר ביצוע הקנייה אנו מנקים את השטח ומשאירים בית ריק לשביעות רצונו של הלקוח.

במהלך השנים רכשתי לקוחות ששומרים איתי על קשר עד היום וכאשר הם עוברים דירה ומעוניינים במכירת תכולתה הם מתקשרים אלי כי זכו ליחס הולם והגינות בשירות הניתן להם.

אשמח לתת את שירותיי לכל לקוח ובכל שעה.
חשוב לציין כי הפגישה היא ללא כל עלות ואין אף התחייבות מצדכם!
רון – 054-5858941

open-247

moving-495x400